Babysitter’s Black Book | Film Review

Hai lieverds. Ik heb weer eens een film gekeken voor jullie om te beoordelen hoe ik deze zelf vind. En om jullie te vertellen of deze leuk genoeg is om zelf te kijken. Vandaag heb ik het over: Babysitter’s Black Book film review. En geloof me. Hij is indrukwekkend! Hebben jullie hem al gezien? Ga er maar lekker voor zitten met een kopje koffie of thee en lees gezellig met me mee. Ik zal jullie echt alles over deze film gaan vertellen! Klik op ‘lees meer’. Liefs Kimberley en graag tot snel! X

Waar gaat de film over?
Deze film is sowieso gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Het is best raar om te weten dat mensen de prostitutie in gaan. En dat dit gebeurt is nogal erg. Wie verkoopt haar lichaam nou voor geld? Ja er zijn er zat die het doen ook hier in Nederland. Maar dan moet je wel heel erg in de shit zitten vind ik zelf. Een van deze meisjes zit dat dus ook, nog vind ik dit geen reden om dit soort dingen te doen. Een meisje wil heel graag naar een nieuwe school zodra ze haar huidige opleiding voltooid heeft, maar echter komen haar ouders in de geld problemen en ze moet een andere manier vinden om aan geld te komen. Ze past vrij veel op kinderen van iemand die haar in huurt, maar met dat geld heeft ze nog niet alle geld bij elkaar voor de nieuwe school. Deze man, waar zij dus oppast, op zijn kinderen, weet dit en begint een soort affaire met het meisje. In ruil voor seks en leuke dingen doen, wilt hij haar opleiding gaan betalen wat maar liefst 50.000 dollar per jaar kost. Ze vind dit niet kunnen tegen over zijn vrouw en hun kinderen. Maar toch doet ze het een poosje. Haar vriendinnen hebben er echt werk van gemaakt in de tussentijd. Ze zijn gewoon ‘hoer’. Haar vriendin, die het vrij normaal vind, is er zo mee bezig dat ze geen dag stopt. Ze draait helemaal door… Hoe loopt dit af? Deze film is echt het kijken waard. Succes!

Wat vond ik van de film?
Ik vond het een spannende en indrukwekkende film. Ik zat echt helemaal in de film. Ik was heel geconcentreerd en ik vond het een spannende film. Ook omdat dit echt gebeurt. Wat gaat er door zo’n koppie om? Ik zou het misschien niet eens willen weten. Met veel mannen naar bed gaan, bah. Nee niks voor mij. Maar goed, zit je in nood dan doe je misschien gekke dingen. Tenzij je het voor je lol doet natuurlijk. Jullie zien vast wel aan mijn films of serie’s dat ik echt een bepaalde gerne heb qua films hé? Veel waargebeurd of juist drama. Iets wat echt kan gebeuren of gebeurt. Een stukje persoonlijkheid van mij erbij, zo leer je mij ook weer kennen, van wat ik leuk vind of wat niet.

Informatie over de film:
Drama, 98 minuten speelduur, geregisseerd door Lee Friedlander, met Spencer Locke, Ryan McPartlin en Perrey Reeves. Leeftijd 16+, seks en schelden.

Dank je wel voor het lezen van dit artikel en graag tot de volgende keer!