Thuisbezorgd – Roti Corner Enschede

Thuisbezorgd – Roti Corner Enschede. Vandaag schrijf ik een persoonlijk bericht over deze zogenaamde goede Roti corner. Ik wilde het geen review noemen, want het is mijn enige en laatste ervaring met dit restaurant. Waarom wil ik hier over schrijven en dit bedrijf aandacht geven? Ik wil niet zozeer aandacht geven, maar mensen waarschuwen! En daarom vertel ik je vandaag mijn verhaal. Wil je meer lezen? Lees dan lekker mee.

Een week geleden zaten wij op de camping en Chelsey was ziek. Ook was iedereen een beetje loom en hadden we totaal geen zin om uiteten te gaan, maar ook niet om boodschappen te doen met een ziek kind. We besloten maar op Thuisbezorgd een bestelling te plaatsen. Maar waar zouden we gaan bestellen? Ik had zoveel zin in roti en zeker in de pannenkoek zelf! We besloten bij de Roti Corner in Enschede te bestellen. Wat hadden we?

– Roti (kip, kousenband en aardappels)
– Bami met iets erbij (effe geen idee wat)
– Twee zakken kroepoek
– Caprisun (10 pakjes in een doos)
– Een extra bakje kousenband met aardappels
– Gebakken banaan met saus
– Kippenvleugels (als het zo heet)
– Maizena koekjes

Totaal waren we voor deze bestelling al €60,00 kwijt en ging de bestelling HELEMAAL MIS! Waarom zo duur? De bestelling moest sowieso vanaf €35,00 worden gedaan en er kwamen ook nog eens €5 euro bezorgkosten bij.

Belachelijk, maar goed. Als dit de enige bezorging is die je kan krijgen op een andere na, dan bestel je wel. We plaatsen om 18:48 en volgens de reacties op Thuisbezorgd zou het lang kunnen duren. Na ongeveer anderhalf uur wilde Diego net gaan bellen. Het duurde al zo lang! Toen werd hij ineens gebeld dat ie er stond (de bezorger) Hij gaf drie plastic tasjes af en ik ging weg. Er werd verder niet gecommuniceerd over het eten.

Toen ik binnen kwam en ik het eten uitpakte zag ik dat er een roti pannenkoek miste. Nou, die wil ik wel graag hebben want dat hoort echt bij de roti toch? Vind ik wel! Ook zaten er geen maizena koekjes bij, maar een derde zak kroepoek. De Caprisun die wij hadden besteld in kersensmaak was er ook niet. Ze hadden de smaak sinaasappel gegeven. Allemaal prima, maar zeg het even tegen me als je de bestelling overhandigd. Ja toch?

Thuisbezorgd - Roti Corner Enschede

Het eten was niet warm, er zat teveel sap in de roti, wat dus net drap was er zat geen pannenkoek bij en alles was veel te laat. En als dat gebeurt horen mensen je te bellen. Althans, dat doen ze hier in Utrecht wel mochten ze later komen als gepland. Super netjes! Ik was mijn roti aan het eten en vond het niet te vreten. Dit puur omdat er geen pannenkoek bij zat. Ik dacht: “ik ga toch eventjes bellen”. Zo gezegd zo gedaan. Hij vertelde me nog: ROTI IS GEEN ROTI ZONDER PANNENKOEK. De pannenkoek werd bezorgd, maar kon wel drie kwartier duren. WHAT? Oke, ja het moet maar hé. Ook vertelde ik van de extra zak kroepoek die erbij zat en geen maizena koekjes. Hij ging het even navragen en vertelde toen dat de koekjes op waren en ze een extra zak kroepoek erbij hebben gedaan. Aardig, maar geef dan ons geld terug van de koekjes. Dat had ik liever gehad.

En om hier achter te komen nadat wij ons eten pas hebben vind ik ook al niet netjes van ze. Zoals ik al zei: als je het eten overhandigd vertel er even bij was er gewijzigd is of bel van te voren. Ik heb dus een goede ervaring.

Na 2 uur geen pannenkoek, na 3 uur geen pannenkoek en na 3,5 uur nog niets. Ik ben gaan bellen. Dit is toch niet normaal? In die uren dat ik heb zitten wachten heb ik ongeveer vier keer gebeld waar het bleef.

Ze zeiden telkens dat het eraan zou komen, maar het kwam niet. Ik ben om het half uur weer gaan bellen. Ik voelde me wel raar want ja, ze zouden wel gek zijn geworden van mij. Maar ik wil gewoon een goede bestelling en geen fluit bestelling die niet in orde is en niet netjes word afgehandeld. Nadat ik de ene laatste keer belde hoorde ik dat de bezorger nooit bij mij was aangekomen. Ja geloof je het zelf? Ik moest maar wachten tot hij contact zou krijgen met de bezorger. Dan pas zou ik mijn eten krijgen. Ja wat is nu waar? Ik weet het echt niet.

Thuisbezorgd - Roti Corner Enschede

Nadat ik de laatste keer belde en dat was om 0:00 (na 4 uur wachten) kreeg ik het volgende antwoord: “wij weten dat je op je pannenkoek aan het wachten bent, maar wij hebben nog steeds geen contact met de bezorger. Wij willen eerst contact met hem hebben voor wij jouw bestelling leveren. Vorige maand is een collega verongelukt met een bezorging tegen een boom, dus wij zijn een beetje in de stress. Trouwens nog even wat. Wat doe je moeilijk om één pannenkoek? Je zit al vier uur te wachten. Ik krijg ook wel eens geen saus bij mijn bestelling ga ik dan ook het bedrijf bellen voor saus? Iedereen kan wat vergeten.” Met andere woorden:

ik ben onbeschoft dat ik hun aan het bellen ben, alleen maar omdat ik GOED wil eten en waar wil hebben voor MIJN geld. Ik bestel eten en verwacht dat dit goed wordt bezorgd. Ik betaal er immers voor. Ik was letterlijk in shock en had echt zoiets van ” jeetje waarom praat jij zo tegen mij? ” Ik vond dit allemaal wat vreemd. Diego riep ineens: binnen een half uur is het eten er anders worden er maatregelen genomen. Met andere woorden: gaan we een goede klacht indienen. Deze man zag dit anders en begon ons te bedriegen dat hij wel even langs zo komen zonder eten om het op te lossen. Dit was echt de bom. Na vier uur was mijn bestelling nog niet compleet, had ik nog niet gegeten (want het eten was niet te eten zonder pannenkoek) en was ik nog zo laat wakker door hun. Ik had nog wel verwacht dat ik mijn pannenkoek zou krijgen, maar nee. Dat zat er niet meer in.

Heb jij ook zo’n rottige ervaring met Thuisbezorgd? Dit ligt aan de Roti Corner zelf en niet aan Thuisbezorgd, maar ze zitten er toch aan gekoppeld. Als je op de Thuisbezorgd app kijkt dan zie je SUPER veel slechte reacties.

Dit artikel is NIET gesponsord!

Wil je meer weten? Of wil je weten wat er op mijn planning staat? Hou dan mijn website in de gaten, want rechts in het vakje kun je zien wat ik allemaal nog ga doen en waar ik heen ga. Wil je een samenwerking met Lifestyle Kimberley? Dan kun je mailen naar lifestylekimberley@gmail.com. Liefs Kimberley. Tot snel weer.

2 Comments

  1. 3 augustus 2017 at 1:50 pm

    Wat zonde! Ik woon in Enschede en bestel regelmatig bij de Roti Corner hier, vind het juist één van de betere zaken op Thuisbezorgd om hier in de buurt iets dat vega is te kunnen bestellen (dat is nogal schaars sinds Taco Mundo weg is).

    • Kimberley
      Beantwoorden
      3 augustus 2017 at 8:38 pm

      Het is heel jammer. Wij bestellen er niet meer. En makkelijk gezegd van sommige: eet wat je krijgt, maar ik lus niet alles en als je iets bestelt hoort het ook oke te zijn. Fijn dat jij wel goede ervaringen hebt meis.

Leave A Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *