Unbreakable Kimmy Schmidt | Serie review

Vandaag even een tikkeltje anders dan normaal. Een review van de serie: Unbreakable Kimmy Schmidt. Een 13 delige serie waar het om Kimmy zelf draait. Er is nog maar 1 seizoen van deze serie. Ik heb ook geen idee of hier een nieuw seizoen van komt, maar ik hoop van wel natuurlijk. Ik ga gewoon hetzelfde vertellen zoals altijd: waar gaat de serie over, wat vond ik ervan en informatie over de serie

Kimmy-Schmidt-lifestylekimberley

Waar gaat de serie over?
Kimmy is een jonge vrouw. Ze heeft 15 jaar lang in een bunker opgesloten gezeten door een of andere gekke dominee. Na 15 jaar word ze bevrijd en gaat ze New York in om alles te verkennen. Het is niet niks. Ze weet helemaal niets en weet zelfs niet wat een selfie is. Ze komt te werken als een huishoudelijk oppas voor iemands kinderen. Ze moet deze baan wel aannemen want verder heeft ze niets. Het is een begin! Het loopt niet zoals het zou moeten lopen, maar ze doet haar best. Ze gaat wonen met een huisgenoot die homo is. Dat vind ze erg leuk. Ze krijgt alles voor elkaar en geniet van alles. Ze werkt, leeft haar leven, doet nieuwe dingen, ontmoet mensen en krijgt een vriendje. Maar dit gaat toch allemaal niet zo soepel als zij dacht. Het is toch even wennen om na 15 jaar uit een bunker bevrijd te zijn als je dacht dat de wereld was vergaan!

Wat vond ik van de serie?
Ik vond het een hele leuke serie. Normaal kijk ik niet vaak serie’s, maar deze moest ik gewoon toch even kijken. Het is 1 seizoen met 13 afleveringen. Wel te doen hoor! Maar jammer dat er niet meer zijn! Altijd als je een serie kijkt moet je even wennen, maar hieraan was ik zo gewend. Het is erg leuk om te zien dat mensen van nu niets weten. Omdat zij in een bunker zat opgesloten, kreeg ze natuurlijk niks mee van de wereld. Ze moet alles opnieuw leren en dat is best grappig! Ze red zicht wel en daar heb ik respect voor!

Informatie over de film:
Tijd: 30 minuten per aflevering. Serie uit 2015. Naam: Ellie Kemper. Onder andere bekend van: 22 jumpstreet, The Office en de film bridesmaids.